УМБАЛ "Дева Мария" ЕООД, гр. Бургас
Област Бургас
Населено място: Област Бургас, Бургас град
Адрес: гр. Бургас, кв. "Ветрен", ул. "Ал. Стамболийски"
Телефон: 056 896262; 0888 976767
E-mail: hospital@saintsofia.com; administration@saintsofia.com
Сайт: http://www.devamaria.com
Управител: Д-р Даниела Георгиева
УМБАЛ "Дева Мария" е млада, но бързо развиваща се болница, която работи по австралийски модел. Интериорните части на болницата се различават от досегашното възприятие за лечебно заведение. Нито за миг не е забравено, че пациентите са преди всичко хора и емоциите им са от значение.
Екипът на болницата е висококвалифициран и с дългогодишен стаж. Освен професионализъм и специализирани умения, пациентите получават полагащото им се уважение, грижи и внимание.
Отделения и клиники:
- Акушеро-гинекология;
- Неонатлогия;
- Родилно отделение;
- Кардиология;
- Инвазивна кардиология;
- Вътрешни болести;
- Неврологично отделение;
- Отделение по медицинска онкология;
- Анестезиология и интензивно лечение;
- Образна диагностика;
- Спешно отделение;
- Клиника по хирургия;
- Клиника по ортопедия и травматология;
- Клиника по съдова хирургия;
- Клиника по урология;
- Клинична лаборатория;
- Пациентски грижи.
Болницата разполага със 130 легла и е най-голямата частна болница по нашето черноморие. Отделенията са оборудвани със съвременна и модерна апаратура, отговаряща на световните стандарти и покриваща нуждите на лекари и пациенти относно диагностика и лечение.
УМБАЛ "Дева Мария" е с денонощен режим на работа и работи по договор с РЗОК.
Фейсбук страница: Университетска болница "Дева Мария"
Коментари към УМБАЛ "Дева Мария" ЕООД, гр. Бургас
УМБАЛ "ДЕВА МАРИЯ" ЕООД, ГР. БУРГАС. Много хубава болница!.Хубав екип! Аз говори конкретно, за кардиологично отделение. Много хубаво, професионално работи ЕКИП Д-ра Мехмедова. Много благодаря за хубава коронография. С БЛАГОДАРНОС, и УВАЖЕНИЕ. Виктор Лисицин.
Ангел Стоянов
Здравейте, Искам да споделя разочарованието си от посещението ми във Вашата болница(може би поликлиника, не съм сигурен) днес! Казвам се Ангел Стоянов, Главен инженер съм в Белгийската компания Ексмар! Това ви го пиша не случайно, оставям на вас да прецените защо, след като прочетете долу написаното! Имам чуждо тяло в показалеца на лявата ръка и реших да се обърна към вашата болница! Здравно осигурен съм в България, но дойдох на частен прием или както там се казва това, в смисъл, че не ползвам здравна каса, а си плащам. Беше около 09:30ч 03/10/2014 На Регистратурата ме посрещна младо момче, което не се представи. Обясних му проблема си, той ме изслуша и звънна някъде. Говори нещо с някой и ми каза да вляза и да изчакам пред кабинет номер 3. Така изчаках около 15-20 мин. Върнах се на регистрацията и попитах “Кога ще дойде доктора?” Въпросното момче ми отговори, че не може да ми каже, кога ще дойде доктора!!!!!!!! Аз му казах да попита някой, който може да ми отговори защото аз не мога да чакам безкрайно. Намеси се негова колежка от регистратурата и ме помоли да им дам 10 мин. Казах “ОК”. Върнах се и пак зачаках пред кабинет номер 3. След 5 мин дойдоха 5 човека- изглеждаха като доктор, мед. сестра. пациент и още 2-ма човека и влязоха в кабинет номер 3. След още 5 мин пристигна доктора, който чаках. Попита ме аз ли съм пациента за пръста. Отговорих: -Да. Той не се представи и не носеше бадж с името си. На регистрация не ми казаха името на доктора, който чакам. Доктора без име погледна в кабинета и каза, че е зает. Аз вече бях доста изнервен от безхаберието и му казах да провери кога ще се освободи кабинета. Той почука отново и главния там от всички каза, че след минута-две ще го освободят. Ние с безименния доктор чакахме. Свършиха с прегледа естествено след не по-малко от 5 мин. Докато излизаха всички до нас пристигна друг пациент. Като го видя главния каза, че трябва да се върне и да го прегледа, не знам защо, и да го изчакаме още минута, две. Естествено това означава още 5-10 мин. След тази епопея вече влязохме с доктора да ме преглежда. Той седна зад бюрото, аз пред, както е реда. Надлежно записа името и ЕГН ми. Погледна пръста ми, обясних му проблема. Беше мн. вежлив. Обясни ми, че трябва да направя рентген за да се види какво тяло е вътре и същевременно ми обясни, че той не е специалиста, който ми трябва. Даже не разбрах какъв специалист е точно той и какъв специалист ми трябва на мен, но “хайде от него да мине, ще се заеме с мен” !!!!!!!! Стана въпрос, колко време съм чакал. Той ми каза, че съм изкарал голям късмет, че толкова бързо е слязъл, защото е трябвало да е в операция, но за мое щастие се е отложила. 😊 😊 В крайна сметка отидохме двамата до рентгена да ми правят снимка. Аз останах от вън, а той влезе. Не знам какво говори вътре. След малко излезе и каза, че ще ми се обадят да ми направят снимката. След малко от същата врата от която излезе доктора, излезе мед. сестра и ме попита за какво чакам? Сестрата, естествено, както и всички други не се представи и нямаше бадж с името си. Казах, че за снимка. Тя ме попита “Кой ме изпраща?” Отговорих, че доктора, който току що излезе от същата врата. Тя ме попита “Как се казва?” Казах, че не знам! Вежливата мед. сестра започна да ми се кара, че не знам името на доктора, който ме изпраща. Търпението ми вече окончателно се изчерпа и тръгнах към регистратурата. В момента влизаха хора и използвах момента да изляза от заграденото пространство. С цялата си наглост, момчето, което ме прие ми извика и каза, че трябва да си платя прегледа. Аз се изсмях. Тоталната дезорганизация във вашата болница ми изгуби над 1 час безсмислено чакане, преглед не беше осъществен и накрая безхаберните и безочливи служители настояваха да си платя без да имат идея за какво! Не знам кой как контролира тази болница, но организацията е под критичния минимум дори според Българските стандарти. Аз съм длъжен да ви уведомя за случилото се днес с мен. Мениджмънта на болницата и решенията са ваши! Недоволен пациент Ангел Стоянов
Създадената форма за коментар и мнение не е начин за връзка или форма за въпроси към съответния специалист/болнично заведение или производител. Моля обадете се на посочените телефони или използвайте сайта на болницата за връзка!
Здравейте, Искам да споделя разочарованието си от посещението ми във Вашата болница(може би поликлиника, не съм сигурен) днес! Казвам се Ангел Стоянов, Главен инженер съм в Белгийската компания Ексмар! Това ви го пиша не случайно, оставям на вас да прецените защо, след като прочетете долу написаното! Имам чуждо тяло в показалеца на лявата ръка и реших да се обърна към вашата болница! Здравно осигурен съм в България, но дойдох на частен прием или както там се казва това, в смисъл, че не ползвам здравна каса, а си плащам. Беше около 09:30ч 03/10/2014 На Регистратурата ме посрещна младо момче, което не се представи. Обясних му проблема си, той ме изслуша и звънна някъде. Говори нещо с някой и ми каза да вляза и да изчакам пред кабинет номер 3. Така изчаках около 15-20 мин. Върнах се на регистрацията и попитах “Кога ще дойде доктора?” Въпросното момче ми отговори, че не може да ми каже, кога ще дойде доктора!!!!!!!! Аз му казах да попита някой, който може да ми отговори защото аз не мога да чакам безкрайно. Намеси се негова колежка от регистратурата и ме помоли да им дам 10 мин. Казах “ОК”. Върнах се и пак зачаках пред кабинет номер 3. След 5 мин дойдоха 5 човека- изглеждаха като доктор, мед. сестра. пациент и още 2-ма човека и влязоха в кабинет номер 3. След още 5 мин пристигна доктора, който чаках. Попита ме аз ли съм пациента за пръста. Отговорих: -Да. Той не се представи и не носеше бадж с името си. На регистрация не ми казаха името на доктора, който чакам. Доктора без име погледна в кабинета и каза, че е зает. Аз вече бях доста изнервен от безхаберието и му казах да провери кога ще се освободи кабинета. Той почука отново и главния там от всички каза, че след минута-две ще го освободят. Ние с безименния доктор чакахме. Свършиха с прегледа естествено след не по-малко от 5 мин. Докато излизаха всички до нас пристигна друг пациент. Като го видя главния каза, че трябва да се върне и да го прегледа, не знам защо, и да го изчакаме още минута, две. Естествено това означава още 5-10 мин. След тази епопея вече влязохме с доктора да ме преглежда. Той седна зад бюрото, аз пред, както е реда. Надлежно записа името и ЕГН ми. Погледна пръста ми, обясних му проблема. Беше мн. вежлив. Обясни ми, че трябва да направя рентген за да се види какво тяло е вътре и същевременно ми обясни, че той не е специалиста, който ми трябва. Даже не разбрах какъв специалист е точно той и какъв специалист ми трябва на мен, но “хайде от него да мине, ще се заеме с мен” !!!!!!!! Стана въпрос, колко време съм чакал. Той ми каза, че съм изкарал голям късмет, че толкова бързо е слязъл, защото е трябвало да е в операция, но за мое щастие се е отложила. 😊 😊 В крайна сметка отидохме двамата до рентгена да ми правят снимка. Аз останах от вън, а той влезе. Не знам какво говори вътре. След малко излезе и каза, че ще ми се обадят да ми направят снимката. След малко от същата врата от която излезе доктора, излезе мед. сестра и ме попита за какво чакам? Сестрата, естествено, както и всички други не се представи и нямаше бадж с името си. Казах, че за снимка. Тя ме попита “Кой ме изпраща?” Отговорих, че доктора, който току що излезе от същата врата. Тя ме попита “Как се казва?” Казах, че не знам! Вежливата мед. сестра започна да ми се кара, че не знам името на доктора, който ме изпраща. Търпението ми вече окончателно се изчерпа и тръгнах към регистратурата. В момента влизаха хора и използвах момента да изляза от заграденото пространство. С цялата си наглост, момчето, което ме прие ми извика и каза, че трябва да си платя прегледа. Аз се изсмях. Тоталната дезорганизация във вашата болница ми изгуби над 1 час безсмислено чакане, преглед не беше осъществен и накрая безхаберните и безочливи служители настояваха да си платя без да имат идея за какво! Не знам кой как контролира тази болница, но организацията е под критичния минимум дори според Българските стандарти. Аз съм длъжен да ви уведомя за случилото се днес с мен. Мениджмънта на болницата и решенията са ваши! Недоволен пациент Ангел Стоянов