д-р Бранимир Александров Петров
Акушерство и гинекология, Област София
Специалист: Хуманни лекари, Акушерство и гинекология
Населено място: Област София, София град, Триадица
Адрес: гр. София, ул. "Здраве" № 2
Телефон: 02 952 5957; 02 917 2451 (МЦ "Майчин дом")
Колеги на д-р Бранимир Александров Петров в област София
Свързани продукти
СТЕРИЛЕН ГИНЕКОЛОГИЧЕН СПЕКУЛУМ
#НА ЖИВО ОТ СОФИЯ - АЛЕКСАНДЪР ШПАТОВ - СИЕЛА
НовСвързани статии
- Аптека "Марешки - Хаджи Димитър", гр. София
- Денонощна аптека "Хера 4", гр. София
- Клиника по пародонтология и имплантология "Д-р Станислава Шулева"
- Медицински център "ЦИМА М" ЕООД, гр. София
- Аптека "Марешки София - Паметник Левски", гр. София
- Аптека "Ремедиум 6", гр. София
- Втора САГБАЛ "Шейново" ЕАД, гр. София
- "Първа детска консултативна клиника" (1ДКК), гр. София
- SOpharmacy Люлин 10 София
- SOpharmacy Симеоновско шосе София
Коментари към д-р Бранимир Александров Петров
Д-р Петров като цяло прави впечатление на компетентен лекар. За съжаление приемното му време, обявено официално от МЦ в Майчин дом не се спазва. Още по-неприятно е, че дори човек да има резервиран час, вероятността лекарят да не е там в уговорения час е голяма – на мене ми се случи няколко пъти. На регистратура просто установяват, че има час на твое име, но със съжаление ти обявяват, че лекарят си е тръгнал. Лекарят ми води Женска консултация (ЖК) по НЗОК. Дали заради това, че приемът ми не е платен или по принцип, в редките случаи, в които съм успяла да се „добера“ до д-р Петров, е бил доста пестелив на обяснения, въпреки зададените от мене въпроси. Държа да отбележа, че сестрата, с която работи е много мила и самата тя отговаря любезно на някои от въпросите ми, също така ми дава съвети и ме насърчава. Надявам се, че отношението на МЦ и на лекаря вчастност не се определя от това, че съм на Женска консултация по здравна каса. Все пак това не е безплатен прием, а услуга, която аз и много български граждани вече сме предплатили многократно – откакто се помня се осигурявам на тавана на осигурителния праг. Още на първото ми посещение ми бе намеквано, че „тази и онази услуга са платени“. Едно от първичните ми изследвания е показало, че има нужда от наблюдение. Това изследване не ми бе предоставено на регистратурата, както някои от другите, а трябваше да го получа от лекаря. Никой от кабинета на лекаря не ме потърси, за да ми каже, че изследването не е с добър резултат, въпреки че съм оставила мобилен телефон. Поради множеството разминавания с д-р Петров (за които разказах накратко по-горе), получих резултатите от въпросното изследване месеци след провеждането му. Въпреки незадоволителния резултат на изследването и миналите няколко месеца, не ми бе назначено повторно. Всъщност първоначално бях избрала да се запиша на ЖК при д-р Правда Попиванова. Тя ме прие, но като разбра, че искам да ми води консултация по Здравна каса, ме отпрати като каза, че „часовете по здравна каса са й пълни“. Усъмних се в това, защото в платформата superdoc.bg все още можем да си запишем час при нея за ЖК по НЗОК. Смятам, че ако часовете по каса на въпросната лекарка са пълни, платформата изобщо няма да ни предложи опция да си записваме часове при нея по каса. Д-р Петров ми е много симпатичен персонално, но не бих избрала да ми води ЖК, ако сега трябваше да избирам. Надявам се, че обратната връзка, която МЦ и лекарите получават, ще ги стимулира да подобрят здравните услуги, които предлагат и които всички ние финансираме.