Artsana Group
Artsana е основана през 1946 г. като агенция за продажби, специализирана във венепункция и лечение, в малък офис на брега на езерото Комо от Пиетро Катели. Благодарение на креативността на своя основател, компанията започва бързо да расте и само за няколко години се превръща в лидер в областта на дистрибуцията. Дванадесет години след създаването й, през 1958 г., първото дете на Пиетро Катели - Енрико се ражда и скоро става най-успешната предприемаческа интуиция на баща си.
Всъщност, това поставя началото на търговската марка Chicco (Чико, на галено от Енрико), която в рамките само на няколко години се превръща в синоним на детската грижа в италианските домакинства. Играчки като "малка пчелна къща" или бутилки за хранене с участието на иновативна система за "не-хълцане" влиза в домовете на една нация, опиянена от икономическия бум, а вниманието към детския свят нараства все повече. Въпреки това, креативността на сър Пиетро Катели (през 1974 г. получава рицарско звание за приноса му към труда) не спира дотук, като вулканичната му изобретателност скоро произвежда марките Pic (италианския лидер в сектора на самостоятелни грижи), Serenity and Lycia. През 2006 г., обграден от любовта на съпругата си и трите му деца - Енрико, Микеле и Франческа, които междувременно поемат юздите на компанията, Пиетро Катели умира в дома си в Комо, оставяйки богато и уникално предприемаческо наследство на Италия и света.
Силна страст за живот е отличителния белег на компанията, в която страст, отговорност, уважение и почтеност са основните ценности, заложени в стремежа към развитие. Една компания, за която, за повече от шестдесет години тези, които стават част от нея са горди да допринесат за огромния проект, който не е само предприемачески, но и човешки. Международен бизнес, който иска да продължи да гледа отвъд границите си. Международен екип, който гледа към бъдещето, без да забравя своите корени, вкоренени здраво в историята на група, която се гордее с повече от половин век история и хиляди истории зад себе си. Една компания, която иска да се откроява на световния пазар заради нейната същност, иновативна способност, простота, близост и топлина, и иска да го направи чрез търговски марки, които в света на здравето, грижите за децата и красотата, постигат водещи позиции през години. Предизвикателство за всички; предизвикателство, което изисква силна страст.
Сайт: www.artsana.com
Коментари към Artsana Group